приказни
17.9.2020
65 година - поглед во минатото

Отпрвин беа само соништа.
За една жена.
За удобноста.
За убавината.
За долната облека.
Приказната за Liscа започнува во 1955 година, кога ентузијастичките соништа почнаа да се претвараат во реалност. Со напорна работа, смели идеи, љубов кон модата и страст кон убавината, Liscа стана еден од водечките производители на долна облека и костими за капење во југозападна Европа.
Европски дизајн, уникатни креации, идеално вклопување, квалитет и удобност - ова се само некои од причините зошто жените се враќаат во продавниците на Liscа во повеќе од 40 земји. Фотографиите се вечен потсетник на некои историски пресвртници.
За една жена.
За удобноста.
За убавината.
За долната облека.
Приказната за Liscа започнува во 1955 година, кога ентузијастичките соништа почнаа да се претвараат во реалност. Со напорна работа, смели идеи, љубов кон модата и страст кон убавината, Liscа стана еден од водечките производители на долна облека и костими за капење во југозападна Европа.
Европски дизајн, уникатни креации, идеално вклопување, квалитет и удобност - ова се само некои од причините зошто жените се враќаат во продавниците на Liscа во повеќе од 40 земји. Фотографиите се вечен потсетник на некои историски пресвртници.
1955
Историјата започна во мала работилница со тим од 5 соработници. Во тоа време, градниците беа направени од дамаск и брокат и беа поцврсти отколку што се денес. Lisca се прослави со градникот Мајда.


1969
Lisca долната облека ја надополни со колекција на костими за капење.


1970
Амбасадор на првиот градник на Lisca беше Саша Зајц, Мис на Европа 1969 година.


1978
Технолошкиот новитет, лесни градници со обликувани корпи беа успешно презентирани од моделот Нина Газибара.


1995
Во 1995 година, Lisca започна да настапува под единствен бренд, осмислено е ново лого и севкупен графички дизајн.


2012
Понудата за жени ја дополни машката колекција „ Lisca Men “.


2019
Lisca вo Кан ја доби престижната награда за креативна извонредност 2019 како »одличен пример за компанија која успешно ги комбинира традицијата и современоста, посветувајќи големо внимание на изборот на материјали, притоа динамично прилагодувајќи се на промените на пазарот. А, со кампањата #ProudToBeMe лансираше важна инклузивна порака за позитивно самоприфаќање и силна женственост “.




2020
Нова колекција – хулахопки!

